sunnuntai 4. joulukuuta 2016

Pientä lahjaa.


Päivät vierivät nopeaan.
Stressiä ei pukkaa, kun on aikaisin alkanut joululahjojen 
valmistelun ja siivot tehdään kotiin sangen suurpiirteisesti.

Paljon on tikutettu pakettiin,
vähemmän kuvailtu. 

Nämä upeat kerrosmerkit saapuivat miehen siskolta, ystävältäni postista.
Ihana ylläri.
Ja aivan upeita.
Kiitos Elisa!

Kyllä neuletyötkin kaipaavat pientä 
bling-blingiä yllensä.

Toivottavasti saan tänne muutaman kuvan  
laitettua yksinkertaisista huiveista,
joita paketteihin olen tikutellut.
Valon vähyys tuntuu välillä vaivaavan,
mutta onhan se aurinkokin pilkistellyt.
ihanaa!

Valoista mieltä teille toivoo,
 Kipa.

4 kommenttia:

  1. Mukavan yllätyksen olet saanut ♡
    Olisi erittäin kiva nähdä neuletöitäsi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No enkös vain <3. Kiva kuulla. Toivottavasti saan kuvattua lahjat.. :)

      Poista
  2. Kauniita silmukkamerkkejä ❤️ Minä olen myös ihastellut tällaisia kauniita itsetehtyjä silmukkamerkkejä. Pitäisi vain löytää jostain askartelukaupasta sellaisia "puristettavia" metallihelmiä. Ohjeen silmukkamerkkien tekoon olen jo löytänytkin 😃 Mukavaa ja stressitöntä joulun odotusta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on <3 . Mä kerran sain tämän samaisen ihmisen kanssa tehdä näitä ja kivaa oli. Ostoslistalla onkin tarvikkeita näiden tekoon, mutta eipä ole tullut tilattua. Jään odottelemaan sun tuotoksia :). Kiitos samoin, rennolla otteella hyvä tulee !

      Poista